Terça-feira, 31 de Janeiro de 2012

Bulho cun cascas

 

Por bias de querermos ser un blogue que topa an to las árias de l cunhecimiento - i para que nun dígades que nun amantamos an temas tradecionalmiente, tradecionalmiente repito - relacionados cul sexo femenino, bamos hoije a einougorar ua nuoba rubrica dedicada a la nobre arte de la culinária, la chubida ciéncia de saber fazer l quemer.

Ampeçamos cun un quemido que nun podie ser más mirandés i, mesmo cuntando cul superior requinte de l sou sabor solo al alcance de ls berdadeiros gourmets, i de l antrínseco balor etnoqualquieramerdice que l foda, ye ua receita que un qualquiera de ls eilustrados leitores deste blogue, mesmo eignorante de ls segredos de la cozina, se puode abinturar a purparar. Buono, qualquiera, qualquiera, nun ye bien assi; inda hai que tener ls colho..., quier dezir, yá que falamos de culinária, bamos a dezir ls tematos bien puostos ne l sítio, yá bereis porquei.

 

Bulho cun cascas a la maneira de miu abó

 

receita tradecional

 

 

para 4 pessonas

 

 

Anguerdientes:

 

un ó dous bulhos

cascas al gusto

batatas

azeite

ua panela

sal

dous tematos (bien puostos)

3 amigos

ua tie

ua baralha

2 grades de minis (querendo dar un toque de modernidade i puxar pula costielha mirandesa, las grades de minis puoden-se çtrocar por dous barris de Sarti)

 

Purparaçon:

 

1.Porparar la baralha i ls barris de Sarti;

2.Meter la tie i l restro de ls anguerdientes na cozina i cerrar la puorta;

3.Jogar ua chincalhonada culs amigos i buer l purmeiro barril de Sarti (+/- hora i meia);

4.Dar un berro para la cozina a abisar para trazer l bulho.

 

 

Fácil i sien cumplicaçones, un petisco de trás de l'oureilha, pronto para serbir als amigos.

Bun porbeito!

 

 

 

 

Nota - Quien nun tubir ls tematos bien puostos ne l sítio, fáltan-le anguerdientes, nun puode purparar ua receita deste calibre, l melhor ye cuntentá-se cun un çuflé ó babaruaze ó l caralho de qualquiera merda, i l más cierto inda ye tener que poner la mesa i lhabar la lhouça al fin, que assi ye que ye remántico i dá gusto.

Nun alenhando i ponendo-se cun squejitices, l remédio ye papar un prato de Nestum (5 fruitos para ls gustos más eisegentes) regado cun auga del cano, i ye se nun quejir quedar cula barriga a dar horas.

Isto quando nun hai tematos, peç que falta todo na cozina i ye l caralho para ber de un fazer l quemer!

 

 

 

publicado por poucabergonha às 00:35
link do post | comentar | Adicionar als purferidos
|
1 comentairo:
De adelaide a 28 de Outubro de 2016 às 08:43
Este Pouca Bergonha ye un almanecha, un machista de l pior mas anrosca cada cuonta!


Quementar

Creative Commons License
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-NonCommercial-ShareAlike 3.0 Unported License.

.Partecipar

. Partecipar neste blogue

.Ls Outores

.Antradas

. Cun Deboçon mas sin Perbe...

. Bacanças ne l Lhitoral

. Belas firmes, hasteadas i...

. La Rata Znuda

. 30 anhos ó mais

. McGregor

. Ancontro de bloguers

. Bien mos podemos anganhar...

. Passeio de bicicleta pu l...

. Que mundo ye este?!

.Arquibos

. Janeiro 2014

. Agosto 2013

. Outubro 2012

. Setembro 2012

. Junho 2012

. Maio 2012

. Abril 2012

. Março 2012

. Fevereiro 2012

. Janeiro 2012

. Dezembro 2011

. Novembro 2011

. Outubro 2011

. Setembro 2011

. Agosto 2011

. Julho 2011

. Junho 2011

. Maio 2011

. Abril 2011

. Março 2011

. Fevereiro 2011

. Janeiro 2011

.tags

. todas as tags

.Janeiro 2014

Dom
Seg
Ter
Qua
Qui
Sex
Sab

1
2
3
4

5
6
7
8
9
10
11

12
13
14
15
16
17
18

19
20
21
22
23
24
25

26
27
28
29
30
31


.Lhigaçones

.antolhados


Estadisticas gratis

Contador de visitas
blogs SAPO

.subscrever feeds