Segunda-feira, 5 de Dezembro de 2011

De l mar

 

You sou un home de la muntanha, de la meseta. I cun muita proua! De maneira que la sola cousa que cunheço i que me antressa ne l mar son las cadeiras de las splanadas d'adonde un puoda aperciar  "l gajedo" bien aperciado. Sendo assi eignorante de l reino de Neptuno (aperciestes esta figura de retórica, l reino de Neptuno para dezir l mar, ah caralho, que you tengo cada tirada que anté you quedo admirado, solo nun se me lhembra agora que nome le dan ls lhibros a este filho de la puta deste recurso stilísteco, de maneira que queda metáfora, las metáforas son un caldeiro adonde cabe quaije todo, bós, na dúbeda, nun eisiteis, botai-le para la metáfora, buono, quaije me perdo ne l fio de la miada, caralho, nun admira, cula belocidade que tengo ne l raciocínio i cun tanta cousa que sei i quiero partelhar culs stimados leitores de l poço de cultura que ye este blogue, bien, l que you querie dezir ye que nun cunheço un caralho de l mar - i nun tengo pena niua - mas yá habie oubido cuntar que se un ancostara ua dessas charrascas grandes de l mar - si, un búzio - al oubido, ancostando-lo bien, que se podie scuitar l rugido de las óndias.

Cumo you nun tengo búzios an casa, mas querie atamar la mie fame de nuobas sprienças i cunhecimientos, arresolbi-me a ancostar al oubido las solas "cuncabidades" que tenie a la mano naqueilha altura.

Tengo que bos cunfessar que la spurmentaçon arrepassou las melhores spetatibas: nun fui capaç de oubir las óndias de l mar, mas juro-bos que se me anchoquecírun ls narizes cun un cheirico a peixe tan fuorte que, cerrando ls uolhos, fui fácel manginá-me nun bacalhoeiro a camino de la Tierra Nuoba.

Apuis abri-los i bi que afinal solo habie chegado a la tierra pormetida. Bede tamien bós, para nun me deixar passar por mintiroso, que you saquei un retrato para memória fetura, digo para punheta fetura.

 

 

 

 

publicado por poucabergonha às 19:58
link do post | comentar | Adicionar als purferidos
1 comentairo:
De Marciel sales a 17 de Outubro de 2013 às 15:17
Que gatas hoje eu bato uma punheta pra elas, a se elas estivesi na minha cama que eu ia mete o pau no cuzinho e na vagina elas iria grita e morde o traviseiro ;->


Quementar

.Partecipar

. Partecipar neste blogue

.Ls Outores

.Antradas

. Cun Deboçon mas sin Perbe...

. Bacanças ne l Lhitoral

. Belas firmes, hasteadas i...

. La Rata Znuda

. 30 anhos ó mais

. McGregor

. Ancontro de bloguers

. Bien mos podemos anganhar...

. Passeio de bicicleta pu l...

. Que mundo ye este?!

.Arquibos

. Janeiro 2014

. Agosto 2013

. Outubro 2012

. Setembro 2012

. Junho 2012

. Maio 2012

. Abril 2012

. Março 2012

. Fevereiro 2012

. Janeiro 2012

. Dezembro 2011

. Novembro 2011

. Outubro 2011

. Setembro 2011

. Agosto 2011

. Julho 2011

. Junho 2011

. Maio 2011

. Abril 2011

. Março 2011

. Fevereiro 2011

. Janeiro 2011

.tags

. todas as tags

.Janeiro 2014

Dom
Seg
Ter
Qua
Qui
Sex
Sab

1
2
3
4

5
6
7
8
9
10
11

12
13
14
15
16
17
18

19
20
21
22
23
24
25

26
27
28
29
30
31


.Lhigaçones

blogs SAPO

.subscrever feeds